woensdag 11 november 2015

So much to say.

black, quotes, and quote afbeelding
Zoals vele andere vind ik het geweldig om quotes te lezen omdat er zoveel meer in zit, in die ene zin de hele betekenis erachter is gewoon zo mooi.
Het mooie is ook dat het voor mij iets heel anders kan betekenen dan voor jou het is maar net hoe jij de zin leest en hoe jij in het leven staat.
Vandaag wil ik een paar van mijn favoriete quotes met jullie delen.

love
Deze staat in mijn rijtje omdat ik hem eigenlijk wel heel erg grappig vind omdat het vaak bij mijn huiswerk de eerste keer ook zo gaat.
Ik ben heel goed in het uitstellen en het maken van mijn huiswerk op het laatste moment ( slechte eigenschap ).
beauty
Find beauty in everything spreekt mij heel erg aan omdat overal wel iets moois in zit al ziet het er niet mooi uit dan nog is er iets van welk opzicht dan ook wat er mooi aan is je moet verder kijken dan alleen de buiten kant.
black and white
Ik heb deze in mijn rijtje gezet omdat ik me soms nog wel is dingen wil aantrekken van de dag ervoor dit is iets wat ik niet altijd moet doen.
Dingen die zijn geweest zijn geweest je moet niet blijven hangen in het verleden maar naar de toekomst kijken.
quote
We leven in een wereld waar bijna alleen maar naar de buitenkant word gekeken, met je uiterlijk maak je altijd je eerste indruk als je ergens binnen loopt.
Maar wat nou als we niks zouden zien en mensen moesten inschatten op hun innerlijk met wie zou je dan omgaan en hoe zou de wereld er dan uitzien, hoe zouden mensen met elkaar omgaan?
quote
Positief zijn is 1 ding maar positief blijven als het even tegen zit is een ander ding, ik ben me er zeker van bewust dat het iets is waar je op moet oefenen.
quote
Zelf maak ik me hier ook zeker schuldig aan teveel nadenken over hoe de toekomst wel niet uit zou pakken hoe alles in de toekomst moet gaan.
Maar dit is iets wat je denk ik over je heen moet laten komen je kan niet alles uitstippelen want niet alles loopt zoals jij dat wilt.
Tuurlijk kun je wel goals voor jezelf stellen maar ik denk dat het iets is waar je je niet teveel aan vast moet houden.




3 opmerkingen:

  1. Dat zijn mooie quotes inderdaad. Die van dat huiswerk kende ik nog niet. Erg grappig!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Find beauty in everything vind ik een mooie quote! En de enerlaatste quote vind ik ook prachtig! Het is zo belangrijk om positief in het leven te staan! Dan kom je veel verder! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi artikel! Ben zelf ook gek op quotes en kan me helemaal vinden in deze. Neem ook een kijkje op mijn blog als je wilt!
    www.withlovefromfontessa.com

    BeantwoordenVerwijderen