zaterdag 7 november 2015

New hair !



Jullie kennen allemaal wel de granny grey style die nu helemaal in is,
normaal ben ik niet zo van het meegaan met een hype maar ik vind deze kleur zo gaaf!
Voor dat deze kleur 'in kwam 'wilde ik dit eigenlijk al super graag maar toen had ik het helaas niet gedaan.
Nu kon ik het niet meer weer staan en heb ik een vriendin gevraagd of ze dit met de techniek balayage in mijn haar wilde doen zo gezegd zo gedaan en tadaa hier is mijn nieuwe kleur !
Ik ben er ontzettend blij mee, we hebben er nog iets meer blauw bijgevoegd dus het loopt mooi van het grijze naar het blauw grijze !

Hier zie je mijn haar niet zo heel goed maar je ziet wel dat het donker bruin was.

 

En dit is mijn haar nu ! op de 2e foto hadden ze het gekruld op school haha :) 

4 opmerkingen: