dinsdag 20 oktober 2015

White like snow !

Normaal ga ik altijd voor budget schoenen en ze zijn bijna altijd zwart van kleur omdat dit natuurlijk gewoon makkelijk te combineren valt.
Dit keer dacht ik het word tijd voor iets anders. Toen ik deze Adidas superstar zag staan was ik eigenlijk vrij wel meteen verkocht. Ik heb ze wel al vaker voorbij zien komen want er zijn best wel wat mensen die de schoenen hebben uit de Adidas superstar lijn.

Ze zijn ook heel makkelijk te combineren met allerlei kleding stukken ik vind het er soms nog leuker uitzien dan dat ik mijn zwarte sneakers eronder draag.
Ik ben er ontzettend blij mee in het begin twijfelde ik nog een beetje omdat ik het best gewaagt vond voor mezelf maar nu ik ze eenmaal heb zou ik ze niet meer inruilen haha !  


Liefs x

1 opmerking:

  1. Ik vind ze erg leuk en zelf heb ik ook witte sneakers en je kan ze eindeloos leuk combineren.

    BeantwoordenVerwijderen